Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
topas
Administrator
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:48, 31 Sty 2011 Temat postu: Wieś polska / polish Countryside |
|
|
Na razie skanseny;
przy chwili czasu wyszukam i zamieszczę archiwalia:
chaty w obrazach ruchomych i kolorze film z Sierpca
i na zdjęciach
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez topas dnia Śro 11:51, 18 Maj 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
topas
Administrator
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:23, 01 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Obiecane archiwalia / referki
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
trochę się rozjechało....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez topas dnia Wto 21:32, 01 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
Sejtan
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starogard Gdański Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:38, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Topas czy tak oteksturowane przedmioty, w tym przypadku okno wystarczy do namalowania przez Ciebie porządnej tekstury? Okno zostało oteksturowane jeszcze w maxie, ma UV'kę i teksture wielkości 512x512...
To było jedno pytanie, teraz drugie...
Zrobiłem niby małe uszkodzenia na rogach budynku... Mam nadzieję, że wraz z dobrą teksturą będzie to dobrze wyglądało... Na płaskich powierzchniach... ubytki w elewacji załatwimy teksturą z dobrym normalem... ok?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sejtan dnia Śro 22:45, 02 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
Yac
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:05, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Krzyś Ty zyjesz :] super
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
Sejtan
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starogard Gdański Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:09, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Żyje, żyje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
topas
Administrator
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:53, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Bajer! Zaczyna mi wracać wiara, że to może się udać, hehe Taką mam parabolę, raz załamka i zero motywacji, potem fala entuzjazmu, potem 2dni rezygnacji.... błe..
Normalami da się zrobić bardzo dużo, oczywiście już nawet ta bryła może być:
-drewniana -otynkowana -ceglana, Hulaj dusza
Aaaaa... jedna sprawa jeszcze Krzychu. Czy mógłbyś pomoc naszej wyobraźni i pokazywać co to konkretnie będzie? Żeby było wiadomo, czy to taki 'generic', wariacja na temat, czy odtworzenie konkretnego domku z któregoś ze zdjęć.
Super.
Myślałeś już może jak poradzimy sobie z tymi krytymi słomą chatami? Jakaś nieco grubsza powierzchnia dachu, bez kantów żeby była 'obła' - z teksturą [link widoczny dla zalogowanych], a na koniec nawtykać losowo tekstury alfa (z tej samej tex co sam dach), żeby trochę słomy wystawało.
Dobrze komibuję?
PS: co do okna; myślę, że jest nawet lepiej niż powinno. Wystarczyłaby chyba płaska powierzchnia + normale na np [link widoczny dla zalogowanych]. Poza tym, na płaskim mamy większą dowolnośc zrobienia kilku wersji na jednym modelu. Zgodnie z oryginalną koncpcją, jak np. [link widoczny dla zalogowanych].
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez topas dnia Czw 12:33, 03 Lut 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
Sejtan
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starogard Gdański Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:44, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Aaaaa... jedna sprawa jeszcze Krzychu. Czy mógłbyś pomoc naszej wyobraźni i pokazywać co to konkretnie będzie? Żeby
było wiadomo, czy to taki 'generic', wariacja na temat, czy odtworzenie konkretnego domku z któregoś ze zdjęć. |
Początkowo myślałem o [link widoczny dla zalogowanych], ale potem przestałem się wzorować na czymkolwiek. W efekcie końcowym widze białe ściany i słomiany dach.
Cytat: | Myślałeś już może jak poradzimy sobie z tymi krytymi słomą chatami? Jakaś nieco grubsza powierzchnia dachu, bez
kantów żeby była 'obła' - z teksturą w taki deseń, a na koniec nawtykać losowo tekstury alfa (z tej samej tex co sam
dach), żeby trochę słomy wystawało.
Dobrze komibuję? |
Bardzo dobrze... wczoraj wieczorem zabrałem się już za ten dach, ale cholera... pozapominałem dużo z maxa, albo piwa
miałem za mało i dalem se z nim spokuj Dzisiaj dam rade go zrobić
Cytat: | PS: co do okna; myślę, że jest nawet lepiej niż powinno. Wystarczyłaby chyba płaska powierzchnia + normale na np
taką teksturę. Poza tym, na płaskim mamy większą dowolnośc zrobienia kilku wersji na jednym modelu. Zgodnie z oryginalną
koncpcją... |
Płaska powierzchnia... nie dokońca bo cieni nie będzie... A jakąś jakość przecie chcemy uzyskać nie?
Za to pomyślałem o tym, i... looknij na screeny:
W [link widoczny dla zalogowanych] domku okna są wklęsłe, a
w [link widoczny dla zalogowanych] już nie, zgodnie z wyglądem budynków z tamtych czasów... także wystarczy pozmieniać
np. okna, dach i powiedzmy kominy, oraz oczywiście tekstury i mamy parę rodzajów budynków
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sejtan dnia Czw 12:45, 03 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
topas
Administrator
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:50, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Super, mi to pasi
Potem jeno trzeba będzie zrobić też [link widoczny dla zalogowanych] ze ścianami na zakładkę. I może właśnie trochę powykrzywiać te domki. Założę się, że większość z tych chat była już stara gdy powstańcy listopadowi szli przez wieś...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez topas dnia Czw 12:52, 03 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
Sejtan
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starogard Gdański Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:53, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
spoko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
topas
Administrator
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:59, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
A z tą płaską powierzchnią to chyba nieporozumienie... Spojrzałem na screen i myślałem, że widzę zamknięte okiennice, a to rama okienna, tak? W takim razie sorry
Najlepiej z resztą spojrzeć na domy BIS. Nie pamiętam, czy przy zamkniętych wnętrzach oni robią okno w modelu? Czy tylko tex z normalem? Na wsi nie ma co szaleć, brudna szyba z jakąś firanką z cepelii... W miasteczkach za to chcę iść w detal z teksturami - szyby klejone taśmą na krzyż itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
Sejtan
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starogard Gdański Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:21, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
topas napisał: | A z tą płaską powierzchnią to chyba nieporozumienie... Spojrzałem na screen i myślałem, że widzę zamknięte okiennice, a to rama okienna, tak? W takim razie sorry
Najlepiej z resztą spojrzeć na domy BIS. Nie pamiętam, czy przy zamkniętych wnętrzach oni robią okno w modelu? Czy tylko tex z normalem? Na wsi nie ma co szaleć, brudna szyba z jakąś firanką z cepelii... W miasteczkach za to chcę iść w detal z teksturami - szyby klejone taśmą na krzyż itd. |
To w moim zamyśle jest normalne okno, rama + szyby. Nie teksturowałem tego tex drewna i szkła, ani zadnego okna tylko jedną teksturą drewna bo i tak będziesz rysował własne teksturki co nie?
BIS a A2 robił [link widoczny dla zalogowanych] nawet w zamkniętych modelach
Jest dach i komin......
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sejtan dnia Czw 13:51, 03 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
topas
Administrator
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:04, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Cud-miód-malina. Pięknie przyokrąglone; ale czy aby nie za bardzo nieco na boku? Może kwestia cienia tylko, ale wygląda jakby stosunek długości do szerokości był większy niż 5:1.
I może zmniejszyłbym okna.
Dobra, koniec krytyki, żeby nie zniechęcić. Większość pomysłów na poprawki wyjdzie pewnie 'w praniu' czyli teksturowaniu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez topas dnia Czw 14:18, 03 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
Sejtan
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starogard Gdański Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:30, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Tak to wygląda in game... buldozer przekłamuje
Obok stoi ten mój pierwszy budynek... namalowałm dla niego na dłuższe ściany bylejaką texturę 2048x512 i na krótsze 1024x512. Do przemalowania oczywiście
Jak będziemy wymieniali się plikami? Myślałeś już nad jakims ftp? To byłoby chyba najlepsze rozwiązanie.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Sejtan dnia Czw 14:31, 03 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
topas
Administrator
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:44, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Trochę wysoka się wydaje, możesz posadzić dach niżej? Dach na tych zdjęciach/referkach góruje jednak nad całością - tak na oko to nawet 2:1.
I okna może jednak tak do 80% zmniejszyć, żeby obniżony dach na nie nie wlazł.
Wymiary tekstury drugiej chaty bardzo w porządku, będzie na czym poszaleć ze szczegółami
-----
a o ftp Myślałem, ale nie miałem czasu rozpoznać tematu; Jak dotąd z Jaksą używamy zwykłego sendspace.com (sendspace.pl każe sobie płacić per sms..)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez topas dnia Czw 15:49, 03 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
topas
Administrator
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:54, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
update 1 postu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |