Forum  Strona Główna



 

Wieś polska / polish Countryside
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Polska / Budynki i objekty / Architecture
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yac




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:22, 03 Lut 2011    Temat postu:

To używajcie megaupload..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sejtan




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Starogard Gdański
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:15, 05 Lut 2011    Temat postu:

No i się chyba udało Smile
Zrobiłem w maxie UVki (dzięki Yac), pokolorowałem, tekstury nałożyłem na model... i wszystko gra. Co więcej, dało się przenieść model z maxa do o2 z zachowaniem mapowania Smile

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na pierwszych 2 screenach widok z maxa, na następnyc z buldozera.

Poniżej link do pobrania tego domku:
[link widoczny dla zalogowanych]

i do usunięcia:
[link widoczny dla zalogowanych]

Topas czyń swoją powinność Smile nie mogę się doczekać aż domek będzie pomalowany Smile

------

Zapomniałem dodać... domek ma tylko jedno okno dlatego, że lepiej kopiować już oteksturowane niż malować to samo 10 razy. Tak samo z belkami.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sejtan dnia Sob 13:22, 05 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
topas
Administrator



Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:05, 05 Lut 2011    Temat postu:

ta-da! Smile

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez topas dnia Nie 2:31, 06 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yac




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:11, 05 Lut 2011    Temat postu:

Przecież ja tak od dawna robię, myślałem ze wiecie o tym myku Razz . Trza było wcześniej pytać :]

Co do obrazków - Topas - dołącz mikroskop , mało co widać w tej rozdziałce Wink

ja pacholęta płoche teraz będe miał zimowe ćwiczenia S&R na Morzu Północnym wiec trochę mnie nie będzie , jak wrócę wioska ma być gotowa :> Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yac dnia Sob 20:26, 05 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sejtan




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Starogard Gdański
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:22, 05 Lut 2011    Temat postu:

Zajebiście Smile

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

w takim tępie w tydzień całą wieś zbudujemy Very Happy

przy tym budynku wzorowałem się na tym:
[link widoczny dla zalogowanych]

troche pozmieniamy dach i bedzie to:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sejtan dnia Sob 20:24, 05 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yac




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:30, 05 Lut 2011    Temat postu:

No Topas , teraz z Fotosika widać świetnie :] To pierwsze przypomina budownictwo z przedwojennej Wołoszczyzny.
Świetna robota :]


Mam jedną uwagę , jeśli robicie dachy z karpli czy z strzechę, to zakończenia tekstur MUSZĄ być z kanałem alfa by urealnić wystające fragmenty. Teraz są to wyraźne bryły bez charakterystycznych nierówności i szczelin w materiale z jakiego zrobiony jest dach.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yac dnia Sob 20:34, 05 Lut 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
topas
Administrator



Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:59, 07 Lut 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

dach wyszedł ok
(nie czepiać się na razie; to tylko test; będę miał więcej czasu, zrobię co do źdźbła - teraz tylko brushem w PS)

tylko dlaczego zniknęły mi cienie?

domek prosto z archiwum od Sejtana
jedyne co zrobiłem, to wytnij/wklej dachu, bo przez alfę było widać na wylot
no i po cieniach...

-----
noo... to wina dachu...
[link widoczny dla zalogowanych]
cienie wracają jak jest ta tekstura Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez topas dnia Wto 1:04, 08 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yac




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:00, 08 Lut 2011    Temat postu:

Kurde ludziska - przy kanałach alfa by cienie działały trzeba zrobić tez teksturę AS - Ambient Shadow . Generalnie to przy każdym modelu powinny być , podnoszą bardzo jakość i wygląd. Topas - podrzuć mi ten domek tak jak zrobiliście, z wszystkimi teksturami. Sprawdzę co i jak. Kończę urlop , od 15 lutego mam szkolenia S&R na Morzu Północnym więc mam niewiele czasu.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yac dnia Śro 17:48, 09 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yac




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:47, 09 Lut 2011    Temat postu:

Topas - musiałeś skasować Shadow Lod ze cienie poznikały. Poniżej dom 2 z multishaderami... Radziłbym stosować jednak słabsze - Normal shadery z najwyżej 3 składnikami - nohq, smdi i as. Customowe super i multi shadery często powodują błędy wyswietlania...
Dom2 w edytorze


[link widoczny dla zalogowanych]


i w grze...


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yac dnia Śro 17:48, 09 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
topas
Administrator



Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:23, 09 Lut 2011    Temat postu:

tyle się dowiedziałem w rozmowie właśnie, może to jakiś trop...

the buldozer shots are showing selfshadows which will not be there in game
turn them off by adding a property (in the properties window) lodnoshadow = 1
you have to make a shadow - volume 0 lod with a shadow model
i think the selfshadows work only on solid geo and also have a poly limit
you can destinguish them by the stupid jagged edges
for a proper model, all visual lods should have the selfshadows turned off with that property


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sejtan




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Starogard Gdański
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:19, 11 Lut 2011    Temat postu:

Siema :] Topas olej narazie te cienie... nie mam zrobionych jeszcze shadowVolume w domku 3... w 2jce chyba też nie było jak go wysyłałem. Teraz 02 ma już Geometry, ShadowVolume i inne potrzebne, a w 03 czekałem na... internet :/ Bo od siódmego byłem bez :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
topas
Administrator



Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:19, 11 Lut 2011    Temat postu:

dobra, zrobię wersję w nie-bielonym drewnie zatem, jakąś ze skromnymi malunkami itd itp.

PS: Czy osobne teksturowanie każdego końca belek (i góry i dołu wystających części) to nie do przeskoczenia? Dałoby się ograniczyć to do 1 setu, który się powtarza na innych?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sejtan




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Starogard Gdański
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:25, 11 Lut 2011    Temat postu:


topas napisał:
dobra, zrobię wersję w nie-bielonym drewnie zatem, jakąś ze skromnymi malunkami itd itp.

PS: Czy osobne teksturowanie każdego końca belek (i góry i dołu wystających części) to nie do przeskoczenia? Dałoby się ograniczyć to do 1 setu, który się powtarza na innych?


Jasne... nowa [link widoczny dla zalogowanych] już gotowa bez zbędnych pierdół Smile

Mam prośbę. Dom02 widziałbym raczej jako murowany... brzydko otynkowany, albo ceglany wogóle nie otynkowany, z poszczerbionymi rogami, tak jak porobiłem na modelu. Dach słomiany może być, ale wydaje mi się że, powinien być ciemniejszy i bez tych pięter. Co najwyżej w następnym modelu postaram się zrobić dach bardziej szczegółowy, jak sie uda, można będzie go do poprzednich modeli wkleić. Belki pod dachem raczej brązowe i... i już nic nie mówie, bo będzie że tylko marudzę i nic wiecej Razz Musimy sie dogadać odnośnie wymiany plików, co się bałagan nie zrobi...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sejtan dnia Pią 13:28, 11 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
topas
Administrator



Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:41, 11 Lut 2011    Temat postu:

Dom02: To wszystko cenne uwagi; dzięki. Pójdę w brudny tynk, ewentualnie pozostawiając drewno w jednym z narożników bez ubytku. Zdaje się że na 4 tylko 3 są wyszczerbione.
Dach to w dużej mierze placeholder, a te schody na nim to nieudany

eksperyment. Ustawiłem sobie mini wioskę na rozjeździe dróg na Mana Island NZ i nie wygląda ten dach szczególnie ciekawie... Dobór słomy wynika przede wszystkim z tego, że akurat tylko taką miałem na dysku, a innej nie mogłem zdobyć, konto na CGtextures wykorzystało limit tego dnia Razz

PS: czy możemy w dom02 zrobić [i w ogóle już chyba w każdym kolejnym słomianym przyjąć] te 'zwisy' z teksturą alfa? Opanuję technikę i myślę, że da to dobry efekt. W obecnym kształcie ten dach jakoś rwie się do góry zamiast 'przytłaczać' chatę, jak za duża czapka Smile

Dom03; Dziękuję Smile będzie o wiele łatwiej

PS: Koniecznie sprawdź archiwum GG z prezentem od Yaca Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sejtan




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Starogard Gdański
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:01, 11 Lut 2011    Temat postu:


Cytat:
PS: czy możemy w dom02 zrobić [i w ogóle już chyba w każdym kolejnym słomianym przyjąć] te 'zwisy' z teksturą alfa? Opanuję technikę i myślę, że da to dobry efekt. W obecnym kształcie ten dach jakoś rwie się do góry zamiast 'przytłaczać' chatę, jak za duża czapka


Jasne..., sam o tym myślałem Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sejtan dnia Pią 15:03, 11 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Polska / Budynki i objekty / Architecture Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin