Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yac
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:22, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
To używajcie megaupload..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Sejtan
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starogard Gdański Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:15, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
No i się chyba udało
Zrobiłem w maxie UVki (dzięki Yac), pokolorowałem, tekstury nałożyłem na model... i wszystko gra. Co więcej, dało się przenieść model z maxa do o2 z zachowaniem mapowania
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na pierwszych 2 screenach widok z maxa, na następnyc z buldozera.
Poniżej link do pobrania tego domku:
[link widoczny dla zalogowanych]
i do usunięcia:
[link widoczny dla zalogowanych]
Topas czyń swoją powinność nie mogę się doczekać aż domek będzie pomalowany
------
Zapomniałem dodać... domek ma tylko jedno okno dlatego, że lepiej kopiować już oteksturowane niż malować to samo 10 razy. Tak samo z belkami.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sejtan dnia Sob 13:22, 05 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
topas
Administrator
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:05, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
ta-da!
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez topas dnia Nie 2:31, 06 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Yac
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:11, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Przecież ja tak od dawna robię, myślałem ze wiecie o tym myku . Trza było wcześniej pytać :]
Co do obrazków - Topas - dołącz mikroskop , mało co widać w tej rozdziałce
ja pacholęta płoche teraz będe miał zimowe ćwiczenia S&R na Morzu Północnym wiec trochę mnie nie będzie , jak wrócę wioska ma być gotowa :>
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Yac dnia Sob 20:26, 05 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sejtan
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starogard Gdański Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:22, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Zajebiście
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
w takim tępie w tydzień całą wieś zbudujemy
przy tym budynku wzorowałem się na tym:
[link widoczny dla zalogowanych]
troche pozmieniamy dach i bedzie to:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sejtan dnia Sob 20:24, 05 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Yac
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:30, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
No Topas , teraz z Fotosika widać świetnie :] To pierwsze przypomina budownictwo z przedwojennej Wołoszczyzny.
Świetna robota :]
Mam jedną uwagę , jeśli robicie dachy z karpli czy z strzechę, to zakończenia tekstur MUSZĄ być z kanałem alfa by urealnić wystające fragmenty. Teraz są to wyraźne bryły bez charakterystycznych nierówności i szczelin w materiale z jakiego zrobiony jest dach.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Yac dnia Sob 20:34, 05 Lut 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
topas
Administrator
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:59, 07 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
dach wyszedł ok
(nie czepiać się na razie; to tylko test; będę miał więcej czasu, zrobię co do źdźbła - teraz tylko brushem w PS)
tylko dlaczego zniknęły mi cienie?
domek prosto z archiwum od Sejtana
jedyne co zrobiłem, to wytnij/wklej dachu, bo przez alfę było widać na wylot
no i po cieniach...
-----
noo... to wina dachu...
[link widoczny dla zalogowanych]
cienie wracają jak jest ta tekstura
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez topas dnia Wto 1:04, 08 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Yac
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:00, 08 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Kurde ludziska - przy kanałach alfa by cienie działały trzeba zrobić tez teksturę AS - Ambient Shadow . Generalnie to przy każdym modelu powinny być , podnoszą bardzo jakość i wygląd. Topas - podrzuć mi ten domek tak jak zrobiliście, z wszystkimi teksturami. Sprawdzę co i jak. Kończę urlop , od 15 lutego mam szkolenia S&R na Morzu Północnym więc mam niewiele czasu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Yac dnia Śro 17:48, 09 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Yac
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:47, 09 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Topas - musiałeś skasować Shadow Lod ze cienie poznikały. Poniżej dom 2 z multishaderami... Radziłbym stosować jednak słabsze - Normal shadery z najwyżej 3 składnikami - nohq, smdi i as. Customowe super i multi shadery często powodują błędy wyswietlania...
Dom2 w edytorze
[link widoczny dla zalogowanych]
i w grze...
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Yac dnia Śro 17:48, 09 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
topas
Administrator
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:23, 09 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
tyle się dowiedziałem w rozmowie właśnie, może to jakiś trop...
the buldozer shots are showing selfshadows which will not be there in game
turn them off by adding a property (in the properties window) lodnoshadow = 1
you have to make a shadow - volume 0 lod with a shadow model
i think the selfshadows work only on solid geo and also have a poly limit
you can destinguish them by the stupid jagged edges
for a proper model, all visual lods should have the selfshadows turned off with that property
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sejtan
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starogard Gdański Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:19, 11 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Siema :] Topas olej narazie te cienie... nie mam zrobionych jeszcze shadowVolume w domku 3... w 2jce chyba też nie było jak go wysyłałem. Teraz 02 ma już Geometry, ShadowVolume i inne potrzebne, a w 03 czekałem na... internet :/ Bo od siódmego byłem bez :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
topas
Administrator
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:19, 11 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
dobra, zrobię wersję w nie-bielonym drewnie zatem, jakąś ze skromnymi malunkami itd itp.
PS: Czy osobne teksturowanie każdego końca belek (i góry i dołu wystających części) to nie do przeskoczenia? Dałoby się ograniczyć to do 1 setu, który się powtarza na innych?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sejtan
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starogard Gdański Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:25, 11 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
topas napisał: | dobra, zrobię wersję w nie-bielonym drewnie zatem, jakąś ze skromnymi malunkami itd itp.
PS: Czy osobne teksturowanie każdego końca belek (i góry i dołu wystających części) to nie do przeskoczenia? Dałoby się ograniczyć to do 1 setu, który się powtarza na innych? |
Jasne... nowa [link widoczny dla zalogowanych] już gotowa bez zbędnych pierdół
Mam prośbę. Dom02 widziałbym raczej jako murowany... brzydko otynkowany, albo ceglany wogóle nie otynkowany, z poszczerbionymi rogami, tak jak porobiłem na modelu. Dach słomiany może być, ale wydaje mi się że, powinien być ciemniejszy i bez tych pięter. Co najwyżej w następnym modelu postaram się zrobić dach bardziej szczegółowy, jak sie uda, można będzie go do poprzednich modeli wkleić. Belki pod dachem raczej brązowe i... i już nic nie mówie, bo będzie że tylko marudzę i nic wiecej Musimy sie dogadać odnośnie wymiany plików, co się bałagan nie zrobi...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sejtan dnia Pią 13:28, 11 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
topas
Administrator
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:41, 11 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Dom02: To wszystko cenne uwagi; dzięki. Pójdę w brudny tynk, ewentualnie pozostawiając drewno w jednym z narożników bez ubytku. Zdaje się że na 4 tylko 3 są wyszczerbione.
Dach to w dużej mierze placeholder, a te schody na nim to nieudany
eksperyment. Ustawiłem sobie mini wioskę na rozjeździe dróg na Mana Island NZ i nie wygląda ten dach szczególnie ciekawie... Dobór słomy wynika przede wszystkim z tego, że akurat tylko taką miałem na dysku, a innej nie mogłem zdobyć, konto na CGtextures wykorzystało limit tego dnia
PS: czy możemy w dom02 zrobić [i w ogóle już chyba w każdym kolejnym słomianym przyjąć] te 'zwisy' z teksturą alfa? Opanuję technikę i myślę, że da to dobry efekt. W obecnym kształcie ten dach jakoś rwie się do góry zamiast 'przytłaczać' chatę, jak za duża czapka
Dom03; Dziękuję będzie o wiele łatwiej
PS: Koniecznie sprawdź archiwum GG z prezentem od Yaca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sejtan
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starogard Gdański Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:01, 11 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: | PS: czy możemy w dom02 zrobić [i w ogóle już chyba w każdym kolejnym słomianym przyjąć] te 'zwisy' z teksturą alfa? Opanuję technikę i myślę, że da to dobry efekt. W obecnym kształcie ten dach jakoś rwie się do góry zamiast 'przytłaczać' chatę, jak za duża czapka |
Jasne..., sam o tym myślałem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sejtan dnia Pią 15:03, 11 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|